Ημερολόγιο οδοστρώματος, ημέρα 360η

Ημερολόγιο Οδοστρώματος

Ημερολόγιο οδοστρώματος
Ημέρα 360η 25/ 08/ 2011

Γύρνα τα ανάποδα
Πες μου τι βλέπεις
Πως φαντάζει η άλλη μεριά της αλήθειας?
Βλέπω μια γραμμή φεγγαριού
Εγώ και αυτή ένα βράδυ
Θυμάμαι που κοιμόμουν τα βράδια στο σπίτι της γιαγιάς
Θυμάμαι το καντήλι
Θυμάμαι που σου έγραφα
Θυμάμαι που σε περίμενα κρυμμένος για να σου δώσω το χαρτί
Ξαναγυρίζω στο τέλος του καλοκαιριού
Στις μαγικές στιγμές της μοναξιάς
Έτοιμος να σκάσω
Ξεσπώντας
Με χτυπήματα στον άνεμο
Με μια άλλη μουσική
Που ακόμα είναι ίδια
Μέσα μου
Πότε θα με ξεπεράσω?
Είμαι ακόμα εγώ
Σκέφτομαι αυτές τις μέρες τι να σου γράψω
Πώς να τελειώσω σπουδαία
Όμως ένα πράγμα ξέχασα
Αυτό που τελειώνει δεν είμαι εγώ
Εσύ είσαι
Θα μείνω αγκαλιά με την απώλεια
Ξανά και ξανά
Μέχρι να βαρεθώ να με βλέπω
Μέχρι να γίνω ένα
Η σκέψη διατάζει
Η ζωή ξεγλιστρά
Ο καθένας λέει
το ποίημά του πριν φύγει
Οι άνθρωποι αλλάζουν
Κυνηγημένοι από το συμφέρον τους
Που χρόνος για να χαθείς
Όταν θες να διακριθείς
Κάθε φορά όταν το τρένο περνά
Της επιτυχίας
Γυρνώ να χαιρετήσω
Και τσουπ
Χάθηκε
Τι θα κάνω?
Αφού εσύ είσαι το μεδούλι της ζωής
Αφού σε εσένα βρίσκω την χαρά
Λυπάμαι για όσα έκανα
Νιώθω βρώμικος
Μαμά
Σ’ αγαπώ

Σταθης Αποστολου - photos by www.jim-pap.gr

Καλλίτερα να είσαι κλόουν παρά κλώνος

photos by http://www.jim-pap.gr

This entry was posted in Ποίηση & Λογοτεχνία. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

